Інтэграваны занятак па адукацыйнай вобласці "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін" і "Дзіця і прырода" у групе №2 з беларускай мовай навучання і выхавання (Сізова Дз.А., выхавальнік дашкольнай адукацыі)

16.03.2023

Тэма занятка: "Свойскія і дзікія жывёлы"

Праграмныя задачы:

3-4г.: фарміраваць уменні самастойна выкарыстоўваць назвы аб’ектаў прыроды, разумець значэнне абагульняючых слоў (жывелы), правільна вымаўляць гукі (галосныя, зычныя);

развіваць уменні адрозніваць і называць свойскіх і дзікіх жывел

2-3 г.: фарміраваць навыкі актыўнага слоўніка, узбагачаць назаўнікамі – назвамі  свойскіх жывёл, правільна вымаўляць гукі, вымаўляць гукаперайманне з аднолькавых складоў (мяў-мяў, гаў, гаў);

развіваць уменні называць жывелу на малюнках, вызначаць і называць часткі цела жывелы;

Выхоўваць патрэбнасць і культуру зносін

 

Дарэчы выкарыстоўваецца вучэбны наглядны дапаможнік для педагощ устанощ дашкольнай адукацыи з беларуским и руским мовами навучання “Познание окружающего мира: животные” Стреха Е.А. – Минск: Аверсэв, 2018 (Д/практыкаванне “Дзікія ці свойскія жывелы”, “Да ці не?”)