Інтэграваны занятак па адукацыйнай вобласці "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін" і "Дзіця і прырода" у групе №2 з беларускай мовай навучання і выхавання (Сізова Дз.А., выхавальнік дашкольнай адукацыі)
16.03.2023Тэма занятка: "Свойскія і дзікія жывёлы"
Праграмныя задачы:
3-4г.: фарміраваць уменні самастойна выкарыстоўваць назвы аб’ектаў прыроды, разумець значэнне абагульняючых слоў (жывелы), правільна вымаўляць гукі (галосныя, зычныя);
развіваць уменні адрозніваць і называць свойскіх і дзікіх жывел
2-3 г.: фарміраваць навыкі актыўнага слоўніка, узбагачаць назаўнікамі – назвамі свойскіх жывёл, правільна вымаўляць гукі, вымаўляць гукаперайманне з аднолькавых складоў (мяў-мяў, гаў, гаў);
развіваць уменні называць жывелу на малюнках, вызначаць і называць часткі цела жывелы;
Выхоўваць патрэбнасць і культуру зносін
Дарэчы выкарыстоўваецца вучэбны наглядны дапаможнік для педагощ устанощ дашкольнай адукацыи з беларуским и руским мовами навучання “Познание окружающего мира: животные” Стреха Е.А. – Минск: Аверсэв, 2018 (Д/практыкаванне “Дзікія ці свойскія жывелы”, “Да ці не?”)